esmaspäev, 19. jaanuar 2009

h õigekirja kordamine - Talvine päev

On ilus talvine hommik. Elame maal, seetõttu on siin tööd palju teha, eriti, kui tuleb paks lumekiht maha. Haljad kuused olid lumega kaetud. Ärkasin juba varakult hämaras üles ja läksin välja lund rookima. Tegin lumest suure hunniku. Lumi haakus mu villasest lõngast kootud kinnastele väikeste tükikestena. Mõtlesin, et jalutan natuke maja lähedal asuvas metsas. Leitsin sealt väikese hurtsiku, kus oli väike linnupesa kaetud hõreda lumekihiga. Pesas magas habras linnuke. Hurtsikus valitses harras vaikus, otsustasin seal igaks juhuks väljuda.
Kell oli saanud juba 9 ja läsin tagasi tuppa, kus mu hajameelne ema harrastas hommikuvõimlemist. Vaikne tuli hõõgus kaminas ja tuppa tuli hubast hõngu. Panin oma õueriided kuivama. Läsin kööki ja tahtsin süüa. Võtsin külmikust purgi herneid hakkasin neid lusikaga sööma, ennem kui ema pannkooke hakkab tegema. Kui ema minu näljutamist nägi halastas ta mulle ja hakkas süüa tegema. Terve päev oli hästi tore. Olin terve päeva õues ja mängisin lumega.

Kommentaare ei ole: